MODLITWA DZIĘKCZYNNA

Bądź nieskończenie pochwalony, Boże mój, że przez zasługi Pana naszego, Jezusa Chrystusa, oraz za wstawiennictwem św. Expedyta, raczyłeś przyjąć niegodne moje prośby i użyczyłeś mi łaskę, o którą błagałem(am) u Tronu miłosierdzia Twego, podczas tej nowenny.

Bądź pochwalon i Ty, Święty Męczenniku, Expedycie, osobliwszy mój Patronie i Orędowniku.

Popieraj i nadal przed Bogiem moje sprawy doczesne, a przede wszystkim sprawę mego zbawienia.

Przybądź mi na każdy dzień z pomocą, użyczaj siły do walki z nieprzyjaciółmi jawnymi i ukrytymi, którymi są: szatan i źli ludzie.

Strzeż serca mego od najmniejszego grzechu dobrowolnego, ożywiaj we mnie miłość Bożą. Błagam Cię, przybądź mi w godzinę śmierci i uczyń prędkie zejście z tego świata do osiągnięcia wiecznej szczęśliwości.

Broń Kościoła Świętego i Głowę Jego, Ojca św. od zasadzek nieprzyjacielskich. Wstawiaj się, o Najchwalebniejszy Męczenniku i oręduj za biednymi grzesznikami i stań się silnym Pośrednikiem dusz czyśćcowych, zwłaszcza tych, które są najbliższe sercu memu.

Amen.


2 komentarze:

  1. SWiety Ekspedycie bądź pochwa@ony i uwielbiony,
    Dziękuję za wstawiennictwo w moich finansowych sprawach.
    Wychwalam Twoje Imię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Święty Expedycie za Twoje potężne wstawienictwo. Oręduj dalej w moim potrzebach i proszę Cię abym po tym stażu dostała pracę w tej placówce.Chwała Panu . Święty Expedycie dziękuję Ci

    OdpowiedzUsuń