LITANIA DO ŚW. EKSPEDYTA MĘCZENNIKA

Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
Chryste, usłysz nas! Chryste, wysłuchaj nas!
Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami!
Synu, Odkupicielu Świata, Boże, zmiłuj się nad nami!
Duchu Święty, Boże, zmiłuj się nad nami!
Św. Trójco, jedyny Boże, zmiłuj się nad nami!

Św. Maryjo, Królowo Męczenników, módl się za nami!
Św. Ekspedycie, niezłomny bohaterze wiary,
Św. Ekspedycie, ufający Jezusowi w niebezpieczeństwach,
Św. Ekspedycie, składający ofiarę Bogu prawdziwemu,
Św. Ekspedycie, nieposłuszny człowiekowi, by być posłusznym Bogu,
Św. Ekspedycie, niezważający na gniew cesarza,
Św. Ekspedycie, wybierający Chrystusa,
Św. Ekspedycie, mężny żołnierzu Pański,
Św. Ekspedycie, wierny aż do zgonu,
Św. Ekspedycie, który straciłeś wszystko dla pozyskania Jezusa,
Św. Ekspedycie, chłostany rózgami,
Św. Ekspedycie, chwalebnie ginący pod mieczem,
Św. Ekspedycie, odbierający od Boga koronę sprawiedliwości i miłości,
Św. Ekspedycie, patronie młodzieży,
Św. Ekspedycie, wzorze żołnierzy,
Św. Ekspedycie, opiekunie podróżnych,
Św. Ekspedycie, orędowniku grzeszników,
Św. Ekspedycie, lekarzu przywracający zdrowie
Św. Ekspedycie, pośredniku zwaśnionych,
Św. Ekspedycie, uczący nas, jak mamy dziś pracować na zbawienie, a nie czekać do jutra,
Św. Ekspedycie, opiekunie nasz w godzinie śmierci,
Św. Ekspedycie, najwierniejsze oparcie tych, którzy tobie ufają,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam Panie!
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas Panie!
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami!
V. Módl się za nami, św. Ekspedycie.
R. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.
MÓDLMY SIĘ
Łaskawy i Wszechmogący Boże, wieczna słodyczy Ciebie kochających, dzielna tarczo nadzieję w Tobie pokładających, proszę Cię przez zasługi i przyczynę Świętego Ekspedyta, Męczennika Twego, nie gardź naszymi prośbami, ale racz je łaskawie wysłuchać ku chwale Twojej i pożytkowi dusz naszych.
Amen.

21 komentarzy:

  1. Święty Expedycie Ty wiesz o co Cię proszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Ekspedycie proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Święty Ekspedycie błagam Cię serdecznie pomóż mi, ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święty Ekspedycie błagam o łaskę trzeźwości i życia bez narkotyków dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi, Święty Ekspedycie błagam Cię serdecznie pomóż mi w tej mojej beznadziejnej sprawie. Święty Ekspedycie nie zostawiaj mnie wstaw się za mną do Pana Jezusa i uproś potrzebne mi łaski. Dziękuję Ci Święty Ekspedycie za Twoje ciągłe orędownictwo za mną u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Ekspedycie, błagam, daj zdrowie, siły fizyczne i psychiczne mojej Mamie. Pomóź, wstaw się - proszę Cię uproś potrzebne mi łaski.

    OdpowiedzUsuń
  7. SW.Ekspedycie proszę cię o zdanie egzaminu w czwartek

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o zdany pozytywnie egzamin Jacka i opiekę dla niego

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o uzdrowienie Tomasza.. Udaną operację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o udana operację Tomasza i powrót do zdrowia, zycia, w wierze, szansę dla małżeństwa, rodziny. Wszystko w rękach miłosiernego Boga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o udaną operację dla Mateusza i zdrowe dlugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sw. Ekspedycje porsze o pracę dla Sebastiana 🙏

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomóż w ułożeniu naszych trudnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sw. Ekspedycie, proszevo pomoc, laski potrzebne dla mnie, Tomka, dzieci. O ochronę nas. Boze prowadzenie. Ratunek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sw. Expedycie ty się tym zajmij😊🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  16. Św Ekspedycie ratuj

    OdpowiedzUsuń
  17. Błagam o ratunek dla Macieja. O uniewinnienie z zarzutów i zwolnienie z więzienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Ekspedycie proszę Cię serdecznie wstaw się za mną do Pana Jezusa i uproś dla mnie łaskę utrzymania obecnej pracy. Błagam Cię z całego serca aby to miejce zostało moim miejcem pracy już na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Ekspedycje pomóż mi rozwiązać moje rodzinne problemy
    Pomóż mi pozytywnie załatwić dzisiejsze orzeczenie . Błagam

    OdpowiedzUsuń
  20. Św. Ekspedycie proszę Cię o pomoc finansową dla mojego syna aby mu spłacili długi . Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  21. O potrzebne øaski dla rodziny

    OdpowiedzUsuń