Modlitwa błagalna

Mój Święty Ekspedycie, szybko działający święty od spraw pilnych, wstaw się za mną do Pana Jezusa Chrystusa, wspomóż mnie w tej godzinie smutku i rozpaczy. Ty, który jesteś świętym wojownikiem, Ty, który jesteś świętym strapionych, Ty, który jesteś świętym zdesperowanych.

Jesteś świętym od spraw pilnych, chroń mnie, proszę. Pomóż mi, udziel mi siły i odwagi. Odpowiedz na moją prośbę (wymienić prośbę).

Mój Święty Ekspedycie, pomóż mi przezwyciężyć te trudne godziny, chroń mnie od wszystkiego, co może mi zaszkodzić, chroń moją rodzinę. Proszę, zajmij się pilnie moją prośbą. Obdarz mnie pokojem.

Dziękuję Ci, mój Święty Ekspedycie, będę wdzięczny do końca życia i będę szerzył Twój kult wśród wiernych. Amen.

(Wypowiadając te słowa, módl się całym sobą. Pomyśl nie tylko o tym, czego potrzebujesz, ale i o tym, jak św. Ekspedyt był odważny. I uwierz w to, że może ci pomóc. Bądź wdzięczny i świadcz o tym, jak potężnym jest orędownikiem u Boga).

Źródło: E. Stuła, Święty Ekspedyt, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz