Modlitwa o opiekę

Za Boże łaski dziękuję i o Boże łaski proszę, wierząc, że je otrzymam.

Z tą pełną ufności modlitwą do Świętego Ekspedyta, zanurzam się cały w modlitwie.

O potężny Święty Ekspedycie, niezwyciężony w wierze, umiłowany rycerzu Chrystusa, przez pokorną modlitwę, którą teraz do Ciebie z ufnością zanoszę, nie dopuść, bym popełnił jakikolwiek grzech, a otworzył się jedynie na Bożą łaskę. Pokornie proszę również, strzeż mnie na wszystkich drogach mojego życia i pomóż mi otrzymać łaskę, której dziś tak bardzo potrzebuję (wymienić prośbę). Amen.

Proszę, Święty Ekspedycie, pomóż mi ją otrzymać. Zobowiązuję się do rozpowszechniania modlitwy do Ciebie, a przez to mam pewność Twojego wstawiennictwa i Bożego błogosławieństwa. Wiem, że będziesz mnie chronił przed złem i przed różnymi chorobami. Obiecuję współpracować dla dobra innych ludzi i na rzecz pokoju i proszę, by ten pokój zapanował również w mojej rodzinie. Amen.

Źródło: E. Stuła, Święty Ekspedyt, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

1 komentarz:

  1. Święty Ekspedycie, opiekuj się moją Mamą i błagam o siły, zdrowie dla Niej!

    OdpowiedzUsuń