Modlitwa i obietnica

Święty Ekspedycie, który przez miłosierdzie Boże zostałeś wybrany, aby szybko i skutecznie pomagać w wielkiej potrzebie, racz spojrzeć na mnie, bo przyszedłem prosić o Twą pomoc z pełnym zaufaniem w Twoją dobroć.

Chroń nas, o wielki Święty, wstawiaj się za nami przed tronem Najwyższego i Matki Bożej, udziel mi niezbędnej pomocy, abym osiągnął zbawienie wieczne i otrzymał szczególną łaskę (wymienić prośbę), jeśli jest zgodna z wolą Bożą.

Zdaję sobie sprawę, że jestem niegodny z powodu grzechów, jakie popełniłem wobec Boga, ale teraz płaczę, wyrzekam się grzechu z całego serca i mam nadzieję, że otrzymam przebaczenie ze względu na nieskończone miłosierdzie Boga przez wstawiennictwo Maryi i Twoje, mój Patronie.

Jako dowód mojej wdzięczności za otrzymaną łaskę, obiecuję Ci (podaj obietnicę). Amen.

(Ważne jest, aby w obietnicach kierować się dobrymi intencjami. Szczególnie miła Bogu jest obietnica pomocy innej osobie).

Źródło: E. Stuła, Święty Ekspedyt, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

1 komentarz:

  1. swiety ekspedyto prosze ci ja zona bu
    y moj maz odszedl od matki swojej i miejsca w ktorym z nia mieszka i polaczyl sie zemna z zona i mieszkal by bog dal bysmy mogli miec swoj kat sile i nadzieje by to uczynic z twoja pomoca

    OdpowiedzUsuń