Prośba do św. Ekspedyta o wstawiennictwo

Święty Ekspedycie, patronie spraw trudnych i naglących, niezłomny bohaterze wiary, który straciłeś wszystko dla pozyskania Jezusa, proszę Cię, wstawiaj się za mną u Boga.

Otwieram przed Tobą moje zatroskane serce i błagam Cię o wstawiennictwo (wymienić prośbę).

Pocieszycielu strapionych, bądź przy mnie w tych przeciwnościach, które mnie spotykają. I niechaj we wszystkim dzieje się wola Boża. Amen.

Źródło: E. Stuła, Święty Ekspedyt, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

3 komentarze:

  1. Święty Ekspedycie, wstawiaj się za nami w Bogu wiadomej sprawie, blagam 🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Ekspedycie, błagam Cię o zdrowie i siły dla mojej Mamy. Wstaw się u Boga za pośrednictwem Maryi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi, Święty Ekspedycie błagam Cię serdecznie wstaw się za mną do Pana Jezusa i uproś dla mnie tę łaskę abym mogła zostać w obecnym miejscu pracy na stanowisku wychowawcy już na zawsze. Błagam Cię z całego serca pomóż mi, moja sytuacja jest naprawdę beznadziejna. Święty Ekspedycie ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń