Modlitwa o szybką pomoc w różnych problemach

Święty Ekspedycie, spoczywasz już w pokoju. Przychodzę do ciebie i proszę, aby moje życzenie było spełnione ... (jasno powiedz, czego chcesz, i proś go, aby znalazł sposób realizacji twojej prośby).

Ekspedycie, o to teraz cię proszę, tego teraz od ciebie oczekuję, właśnie w tej chwili. Nie zwlekaj ani jednego dnia. Daj mi to, o co cię proszę. Zrób to dla mnie, a ja będę szerzył twoje imię z miłością i czcią tak, że będzie ono wzywane nieustannie.
Przyspiesz spełnienie mego życzenia z miłością, czcią i dobrocią. Chwała ci, święty Ekspedycie. Amen.


W: Módlmy się do św. Ekspedyta, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

119 komentarzy:

  1. Święty Ekspedycja dziękuję za wszystkie łaski jakie otrzymałam. Proszę nie opuszczaj mnie i mojej rodziny. Dopomóż i miej w opiece moich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Że.Ekspedycie gdyż o co się modliłam do Ciebie zostało spełnione.bede szerzyć twe imię wszędzie i już to robię.dziekuje

      Usuń
    2. Św Ekspedycie proszę niech mój mąż już dzisiaj powróci do domu

      Usuń
    3. Św. Ekspedycie proszę o pomoc wsparcie finansowe na remąt przy domu

      Usuń
  2. Swiety Ekspedycie, prosze Cie, abym wyszla calo i bezpiecznie ze wszystkich problemow w Austrii, aby zaprzestano krzywd, przesladowan i abym miala szczesliwa rodzine w moich stronach w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o nawrócenia w rodzinie i opiekę w małżeństwie aby się nie rozwiedli.Otaczj cała rodzinę swoją opieką.

      Usuń
  3. Swiety Ekspedycie, prosze Cie, abym wyszla calo i bezpiecznie ze wszystkich problemow w Austrii, aby zaprzestano krzywd, przesladowan i abym miala szczesliwa rodzine w moich stronach w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Św. Ekspedycie proszę Cię o dodatkową pracę, do której chce iść

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę cię św ekspedykcie żeby moje dziecko z ala przyjaciół, pomóż jej, ona tak bardzo tego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę cię św ekspedykcie żeby moje dziecko z ala przyjaciół, pomóż jej, ona tak bardzo tego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze pomóż mi tak strasznie boli mni ząb
    Z bólu juz nie wytrzymuje badz mi pomoca
    Kochany Ekspedycie błagam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekspedycie pomóż prosze uzdrowić moj ząb tak boli a wierze ze wysluchasz mnie i pomoz mojej mamie odzyskac pamiec🙏

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca proszę o pomoc w sprawie rozbitego auta bym nie musiał płacić ze swoich pieniędzy i o pomoc na sprawie o alimenty bo Moja Corka bardzo cierpi .Marek

    OdpowiedzUsuń
  10. Święty Ekspedycie wybaw moje dzieci z przekleństwa mnie i męża proszę dopomóż nam żeby zły przestał nas atakować ,błogosław z Jezusem,Maryjo ratuj nas, już nie daje rady ocal

    OdpowiedzUsuń
  11. Św Ekspedycie o wszelkie łaski dla mnie, najbliższych co w duszy noszę, w pomocy Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomoz mi, abym nie była samotna. Aby Pan Bóg postawił niedługo na mojej drodze mężczyznę, którego dla mnie wybral. Abym znalazla przyjaciół dla których będę ważna osoba. Aby udalo mi się znaleźć finanse na kupno mieszkania. Proszę Cie zanieść moje prośby do Pana Boga, aby zostały wysłuchane.
    Przepraszam Cię Panie Boże za wszystkie błędy ktore popełniłam, a przez to oddaliłam się od Ciebie. Boże poprowadz moim życiem Ty wiesz najlepiej co jest dla mnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje Święty Ekspedycie, Bóg zapłać 💞🕊️🌹❤️😇🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje Święty Ekspedycie, Bóg zapłać 💞🕊️🌹❤️😇🙏🏻miej nas zawsze bo w swej opiece mnie, męża i dzieci🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę Cię św. Ekspedycie o to aby moja córka Julia i Karol wrócili do siebie. Niech ma nowo odnajdą w sobie miłość do siebie. Proszę dopomóż im w tym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci,Św.Ekspedycie za spełnienie moich próśb nadspodziewanie szybko🙏

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci, Św.Ekspedycie za spełnienie moich próśb nadspodziewanie szybko��

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę aby moja córka Julia wróciła do Karola, aby na nowo pokochali się Bożą miłością.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o miłość Julii i Karola, niech wrócą do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. SW.EKSPEDYCIE POMOZ MI W BARDZO TRUDNEJ SPRAWIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Sw.EKSPEDYCIE POMOZ MI W TRUDNEJ SPRAWIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o łaskę dobrego męża dla mnie, abym jak najszybciej go poznała. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekspedycie proszę by Sandrą dostała w prezencie na Boże Narodzenie Dobrego Przyjaciela na długie lata życia i o spokój I zdrowie dla Sandry I Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę o siły I Dobrego męża, Przyjaciela dla mojej Córki Sandry ,która sama wychowuje Córeczkę Wiktorie ..O szczęśliwe I zdrowe Święta I nowy rok 2022

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o łaskę dobrego męża dla mnie, abym jeszcze w tym roku wyszła za mąż. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  26. Święty Ekspedycie proszę Cię o łaskę dobrego męża dla mnie, abym jeszcze w tym roku mogła wyjść za mąż. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  27. Święty Ekspedycie proszę Cię niech mój narzeczony zacznie walczyć o nasz związek niech pokaże, że mu zależy. Pomóż nam się pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sw Expedycie niech Ian sie odezwie i powie czego chce blagam!Dziekuje.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty Ekspedycie proszę o łaskę uzdrowienia dla mojej córki. Miej ją w swojej opiece i wspieraj ją całym sercem o to proszę. Błagam żeby nie wątpiła w istnienie Boga

    OdpowiedzUsuń
  31. Święty Ekspedycie błagam wspieraj nas i nie opuszczaj. Dodawaj nam sił i podtrzymuj żebyśmy nie upadły i podołały w tej bardzo trudnej sytuacji, w której jesteśmy. Pomóż Przemkowi się opamiętać w tym co robi i wrócić na właściwą drogę i do domu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sw Expedycie prosze aby Maxio zaczal möwic i Ian sie odezwal.Amen i dziekuje. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Św. Ekspedycie bardzo proszę Cię o pomoc w naszych obecnych trudnościach finansowych, które są skutkiem naszych błędów z przeszłości. Zmiłuj się nad nami Panie Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sw.Ekspedycie proszę, żeby Ewa nie straciła pracy, żeby dalej opiekowała się Jakubem, bo źle byłoby jakby straciła źródło dochodu. Mama

    OdpowiedzUsuń
  35. Sw Ekspedycje proszę o pomoc w sprawach finansowych i o przemiane serca dla Jana żebym zaznała od niego miłości

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję sw.Ekspedycie, praca zachowana, corka nie stracila źródła dochodu. Dziękuję za szybką pomoc . Mama

    OdpowiedzUsuń
  37. Święty Ekspedycie, proszę Cię o łaskę pomyślnego rozwiązania dla mnie, które dotyczy mojej pracy. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję święty Ekspedycie za pomoc. Patrycja

      Usuń
  38. Sw. Ekspedycie proszę, aby urządzenie, które kupię było sprawne, kilka lat nam służyło i nie popsuło się szybko. Czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  39. Święty Ekspedycie, proszę o rozwiązanie sprawy dotyczącej mojego mieszkania, aby sąsiedzi ciszej się zachowywali. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  40. Św. Ekspedycie proszę o pomoc w sprawach finansowych i przemianę życia dla Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  41. Święty Ekspedycie, błagam o wsparcie i szybką pomoc.Ty wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  42. Proszę o szybkie wsparcie chcą mnie umieścić w zakładzie psychiatrycznym pomóż ekspedycje aby prokurator oddalił wniosek

    OdpowiedzUsuń
  43. Błagam Ty witam modlę się do.ciebie w strasznej dla mnie sprawie boje się Ekspedycje proszę uwolnij mnie z tego utrapienia

    OdpowiedzUsuń
  44. SW.EKSPEDYCIE POMOZ PROSZE W TRUDNEJ.SPRAWIE FINANSOWEJ

    OdpowiedzUsuń
  45. Sw. Ekspedycie uzdrow ks. Grzegorza

    OdpowiedzUsuń
  46. Sw. Ekspedycie uzdrow Anne z jej chorob

    OdpowiedzUsuń
  47. Sw Ekspedycie proszę wstawiaj się za nami aby ta sprawa która jest teraz rozpatrywana w sądzie w Waszyngtonie była pomyślnie zatwierdzona dla naszej rodziny, błagam Cię o cud !!! Maryjo królowo aniołów posyłaj aniołów do tych sędziów aby przychylnie orzekli wynik.Amen

    OdpowiedzUsuń
  48. Święty Ekspedycie, wierzę, że szybko wyprosisz mi pomoc, bardzo Cię proszę, nie daję już rady. Czekam z nadzieją, modlę się jak potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  49. Święty Ekspedycie błagam o pomoc i wstawiennictwo w wyproszeniu łaski dla syna żeby nie szedł w stronę bycia osobą transpłciową i powrócił do żywej wiary

    OdpowiedzUsuń
  50. Sw. Ekspedycie, proszę Cię o pomoc w pracy. Daj bym znalazła dobrą pracę. Dziękuję za wszelką pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  51. Św. Ekspedycie. Proszę o pomoc, pomóż mi w tym trudnym dla mnie czasie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Sw. Ekspedycie, blagam Cie o pomoc i wstawiennictwo w trudnej sprawie mojego syna. Błagam o wsparcie i szybką pomoc.Ty wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Sw. Ekspedycie za Twoje wstawiennictwo i pomoc w mojej potrzebie.

      Usuń
  53. Sw. Ekspedycie. Prosimy o to, by sąsiad Adrian i Dawid zostawili nas w spokoju, by nas nie zaczepiali i nie wystawali pod klatką, nie siedzieli na ławce, siejąc zgorszenie wśród dzieci. K.

    OdpowiedzUsuń
  54. Sw. Ekspedycie proszę o pomoc w sprawie moich sąsiadów Adriana i Dawida, żeby przestali nas zaczepiać i dogadywać nam jak wchodzimy do domu. Przestali wysiadywać na ławce i siać zgorszenie wśród dzieci i dziewczynek. K.

    OdpowiedzUsuń
  55. Święty Ekspedycie od spraw beznadziejnych ulecz mnie z łuszczycy ,wszystko mnie ,swędzi ,boli ,już nie mam siły ,ulecz moje ciało i duszę ,błagam,JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  56. Umiłowany Ekspedycie błagam o Twą rychłą pomoc,błagam o uzdrowienie mojego chorego ciała ,nie odrzucaj mojej prożby,Jezu ufam Tobie ,Jezu Ty się Tym Zajmij amen.

    OdpowiedzUsuń
  57. św,Ekspedycie prosze Cie o uzdrowienie mnie Ali i syna Radka,poprawienie szybkie naszych finansów i umorzenie zadłużenia. Prosze Cie o ochrone całego mojego mieszkana i szybkie umorzenie zadłużenia opłat czynszowych.Chroń Radka w każdej sytuacji i odwodź od złych pokus .Niech Twoja moc dana od Jezusa działa na Nasze dobro . Spraw aby wojna szybko się zakończyła i chroń Polske od wszystkich złych działań .Niech tak zadzieje sie na Bożą chwałe i Twoją jak i wszystkich pomagających świętych. Amen. Bogu niech będą dzięki

    OdpowiedzUsuń
  58. Święty Ekspedycie, proszę o pomoc i ochronę przed nieuczciwymi wspólnikami, niech Bóg raczy nas od nich uwolnić.

    OdpowiedzUsuń
  59. ŚW EKSPEDYCIE PROSZĘ CIE O UZDROWIENIE MOJEGO CHOREGO CIAŁA Z RAKA

    OdpowiedzUsuń
  60. Święty Ekspedycie spraw, aby pojawił się w moim życiu mężczyzna, z którym razem wynajmiemy mieszkanie. Sprawa jest pilna. Dziękuję. Joanna Grażyna. Alleluja. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święty Ekspedycie dziękuję że działasz w tej sprawie.

      Usuń
    2. Święty Ekspedycie dziękuję że działasz w tej sprawie.

      Usuń
  61. Święty Ekspedycie, spraw, żeby oszuści internetowi oddali mi wpłaconą kwotę, lub przesłali zamówiony produkt.

    OdpowiedzUsuń
  62. sw Ekspedycie spraw aby maz zalatwil pomyslnie wszystkie sprawy

    OdpowiedzUsuń
  63. Sw Ekspedycie -Proszac jednoczesnie dziekuje o pilna pomoc w sprawach urzedowych o pomyslnosc dla meza.

    OdpowiedzUsuń
  64. Święty Ekspedycie spraw aby opuchlizna zeszła z moich łydek i stóp Dziękuję Joanna

    OdpowiedzUsuń
  65. Sw. Ekspedycie, proszę o ochronę całego mojego mieszkania przed złodziejami i żeby sąsiadka nie zalała mi go wodą. Twoja czcicielka K.

    OdpowiedzUsuń
  66. W. Ekspedycie, Proszę o szybką pomoc i uciszenie mojego sąsiada pijaka, jest on powodem płaczu u mojej córki, bo ją zaczepia jak wchodzi do domu, lub wychodzi. Twoja czcicielka K.

    OdpowiedzUsuń
  67. Sw Ekspedycie dziekuje Ci
    Za otrzymane laski I prosze wstawiaj sie za mna w sprawie urzedowych I otrzymanue dobrej pracy.Amen

    OdpowiedzUsuń
  68. Sw Ekspedycie dziękuję że mnie wysłuchałeś tak szybko . Proszę wspieraj mnie jeszcze w moich trudnościach finansowych tak abym jak najszybciej wyszła z długów i miała pieniądze na potrzeby moje i moich bliskich Bóg zaplac Twoja czcicielka Aga

    OdpowiedzUsuń
  69. Święty Ekspedycie, dziękuję za okazaną pomoc i proszę ponownie o wstawiennictwo w problemach.

    OdpowiedzUsuń
  70. Sw. Ekspedycie, przyjdź szybko z pomocą, żeby woda nie leciała po ścianie od sąsiada z góry,żeby nie mówili, że to moja wina, bo nie jest, bo woda leci z góry, a nie leci nigdy do góry, niech to dobrze poprawią. Proszę szybko o pomoc. Krycha

    OdpowiedzUsuń
  71. Święty Ekspedycie bardzo proszę Cię o pomoc w moich obecnych trudnościach finansowych, które są skutkiem moich błędów. Zmiłuj się nad nami Panie Jezu.

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  72. Św Ekspedycie proszę abym wyszła z długów,miała stały dochód ,

    OdpowiedzUsuń
  73. Św.Ekspedycie proszę Cię o sprawiedliwy wyrok w sądzie w Warszawie, Ty wiesz w jakiej sprawie. Spraw abym odzyskała pieniądze, od tych, którzy są mi winni. M.

    OdpowiedzUsuń
  74. Sw. Ekspedycie, dziękuję za pomoc, usterkę naprawili i stwierdzili, że woda szła spod kabiny z III piętra do mnie po ścianie, a w umywalce brakowało 20 cm rurki. W tym przypadku moje mieszkanie skazane było na całkowite zalanie. Dziękuję sw.Ekdpedycie za szybką pomoc..Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  75. Święty Ekspedycie, bardzo Cię proszę o pozytywne zakończenie apelacji dla mojego męża, proszę Cię aby apelacja oczyściła go ze wszystkich zarzutów. Spraw Święty Ekspedycie, aby mąż mógł już żyć spokojnie, w zgodzie z prawem.

    OdpowiedzUsuń
  76. Sw. Ekspedycie, proszę o szybkie zakończenie remontu nad moim mieszkaniem, który trwa od kwietnia tego roku. Żeby zakończył się bez zniszczeń mojego mieszkania. Przybądź szybko bo ja już psychicznie wysiadam przy codziennym wierceniu, smrodzie, ciągłym hałasie, kurzu w domu i braku spokoju. K.

    OdpowiedzUsuń
  77. Święty Ekspedycie dziękuję z całego serca, że mnie wysłuchałeś. Moja sprawa finansowa była beznadziejna i nie widziałam rozwiązania, a Ty je znalazłeś tak szybko. Rozwiązanie mnie zaskoczyło i bardzo ucieszyło. Będę szerzyć Twoje imię!!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Święty Ekspedycie proszę uwolnij Matkę i Ojca od złości i nienawiści do siebie nawzajem.Dziękuję.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  79. Sw Ekspedycie proszę znajdź Justynie dobrego wierzącego męża aby założyła rodzinę aby to było jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  80. Św Ekspedycie dziękuję za szybką odpowiedź zguba się znalazła❤️❤️❤️Teraz ponownie blagam Cię o ratunek wyjścia z beznadziejnej sytuacji Ty wiesz... Proszę pomóż , żeby sprawa ta została zamknięta. Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  81. Święty Ekspedycje. Proszę żeby Gabriel odezwał się do Julii. Tak to poukladaj. Znajdź sposób na dobro. Żeby odżyła ich relacja. By pokochali się wzajemnie na nowo i żyli szczęśliwie w zdrowiu razem.

    OdpowiedzUsuń
  82. prosi zona by moj maz odszedl od matki i polaczyl sie z zona by zone stawial na 1 miejscu

    OdpowiedzUsuń
  83. Św Ekspedykcie uczyń cud ty wiesz o co prosze cie wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  84. SW Ekspedycje proszę cię o zdanie egzaminu w czwartek

    OdpowiedzUsuń
  85. Św. Ekspedycje bardzo Cię proszę w uzyskaniu pracy, o którą się ubiegam, wstawiaj się teraz za mną proszę.

    OdpowiedzUsuń
  86. Proszę o zdrowie na ciele i duszy dla mojej rodziny żeby Danielowi dali inny rejon w pracy od zaraz w którym chodzi jako listonosz i o błogosławieństwo boże w pracy i życiu dla całej rodziny za Duszę w Czyśćcu cierpiące

    OdpowiedzUsuń
  87. Św Ekspedycie proszę cię o uzdrowienie Kingi z zatrucia organizmu

    OdpowiedzUsuń
  88. Św. Ekspedycie. Proszę o pomoc dla mojej córki po rozstaniu z chłopakiem. Proszę aby znalazła
    miłość swojego życia i przestała cierpieć po rozstaniu.

    OdpowiedzUsuń
  89. Św.Ekspedycie proszę uproś Boga o przemianę serca dla mojego męża i dla mnie. Proszę o możliwość z wyjścia z długów oraz miłość w Rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Św. Ekspedycie proszę Cię wstawiaj się za nami. Proszę uwolnij nas mnie i męża oraz dzieci od złości i nienawiści do siebie nawzajem. Przepraszam za grzechy i wszystko czym mogłam obrazić Boga. Amen. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  91. Święty Ekspedycie dopomóż mi spłacić długi i wrócić do mojej ukochanej Warszawy aby tam znowu z moja córeczka zamieszkać Kocham Cię i Dziekuje z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  92. Proszę Cię Św. Ekspedycie o dobrą pracę i godne wynagrodzenie dla minie, oraz zdrowie psychiczne dla mojego Szwagra i rozwiązanie spraw spadkowych i prawnych z Nim związanych.
    Dziękuję z całego serca twoja czcicielka Ania

    OdpowiedzUsuń
  93. Sw Expedycie opiekuj się moją rodziną proszę. Uproś proszę potrzebne nam łaski.

    OdpowiedzUsuń
  94. Św. Ekspedycie pomóż mi szczęśliwie wyzdrowieć, oby choroba którą przechodzę już nigdy nie powracała. Amen

    OdpowiedzUsuń
  95. Św. Ekspedycie proszę o zdrowie, oraz o to aby choroba którą przechodzę już nigdy nie powracała.

    OdpowiedzUsuń
  96. Św. Ekspedycie proszę Cię o dar dobrej pracy (szukam już rok i nie mogę znaleźć) Amen

    OdpowiedzUsuń
  97. Sw ekspedycje proszę o wygraną tak bardzo potrzebuję pieniędzy Jezu ufam tobie dopomoz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  98. Sw ekspedycje proszę o modlitwę o wygraną w totolotka

    OdpowiedzUsuń
  99. Sw ekspedycie proszę dopomoz mi proszę o wygraną w totolotka

    OdpowiedzUsuń
  100. Sw.Ekspedycie prosze o uzdrowienie meza,braci i mnie z tych wszystkich chorob ktore sa Tobie znane. Ufam Tobie i licze na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Sw ekspedycie proszę dopomoz mi proszę o trzeźwość nawrócenie zdrowie dla męża

    OdpowiedzUsuń
  102. Sw ekspedycie proszę wygraną

    OdpowiedzUsuń
  103. Sw.Ekspedycie proszę Cie o łaskę szybkiej znalezienia pracy dla mnie i miłość i radość dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  104. Św Ekspedycie proszę cię o pomoc w rozwiązaniu naszego problemu. Powiedz co mamy czynić że szkołą naszej córki. Znajdź jej prawdziwych przyjaciół i spraw żeby nie była samotna i odrzucona

    OdpowiedzUsuń
  105. Święty Ekspedycie, dopiero się poznajemy! Proszę Cię o wygraną moją sprawę sądową. Proszę pomoc w pracy, abym znajdowała rozwiązania trapiących mnie spraw i pomogła tym ludziom. Proszę Cię, aby w sposób Tobie wiadomy, wszystko się ułożyło w pracy, a ja pracowała najlepiej jak umiem, abym czyniła to z radością i wewnętrznym spokojem, nie traciła serca i zapału do pracy. Proszę Cię też o to, żebym nie musiała martwić się finansami. Amen. 🙏

    OdpowiedzUsuń
  106. 12 sw ekspedyta prosem o pomc wy sprawe tobie wiadomej kurom tobie pwerzylem mojom flegea tobie ufam i powerzam za twojom modlitwom

    OdpowiedzUsuń
  107. Św. Ekspedycie proszę wysłuchaj mej modlitwy i wstaw się za mną u Pana naszego. Proszę pomóż mi wyjść z petli kredytowej i abym mógł pomagać finansowo tym którzy tego potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  108. Św Ekpsedycie proszę wysłuchaj mej modlitwy i pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  109. SW Ekspedycje ,proszę o uleczenie mojej chorej nogi ,stopy , proszę wypros mi łaskę zdrowia i błogosławieństwa .

    OdpowiedzUsuń
  110. SW Ekspedycje proszę o pomoc finansową tak bardzo pożyteczną proszę aby odnalazło się to co zaginęło. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  111. Św Ekspedycie proszę pomóż mi spłacie pożyczek Syna I proszę aby spłacił te które ma pożyczki I nie brał następnych pożyczek

    OdpowiedzUsuń