Modlitwa w problemach finansowych

Staję przed tobą z prośbą, święty Ekspedycie, abyś zaradził problemom finansowym w mojej pracy i w domu. Proszę o twoje potężne wsparcie. Święty Ekspedycie, chroń mój dochód, abym mógł uzyskać wystarczająco dużo pieniędzy na potrzeby moje i moich bliskich, by pokój i radość zapanowały w moim domu. 

Przez twoją łaskawość, o błogosławiony święty, proszę i modlę się, abym zrealizował swoje pragnienie... (powiedz, czego chcesz, i proś go, aby znalazł drogę wyjścia dla ciebie).
Gdy otrzymam tę rzecz upragnioną, będę dziękował za twoje wspaniałe wstawiennictwo. Amen.

W: Módlmy się do św. Ekspedyta, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

40 komentarzy:

  1. Św. Ekspedycja pomóż moim rodzicom w problemach finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Ekspedycie, pomóż mi spłacić długi. Pokornie proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty Ekspedycie, proszę pomóż mi wyjść z długów i godnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sw eskspedycie ratuj mnie w moich problemach ty wiesz zeby sprawa ucichła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św Ekspedycie ratuj mnie w moich problemach - Ty wiesz, żeby sprawa ucichła-blagam pomóż

      Usuń
  5. Święty Ekspedykcie daj godnie zarabiać, by nigdy nie pożyczać i spłacić długi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Ekspedykcie módl się za nami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Sw Expedycie prosze o pomoc w trudnosciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o wsparcie w sprawie spadkowej aby dobrowolnie zostało spłacone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święty Ekspedycie błagam Cię pomóż mi w moich problemach finansowych, ratuj nas, dopomóż mi spłacić długo i kredyty,Ty wiesz jak bardzo jest mi ciężko

    OdpowiedzUsuń
  10. Św Lekspedycie pomóż mi w finansach dla nas I naszych dzieci na odzyskanie i remoncie utracocenogo domu.pomoż

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje Ci Swiety Ekspedycie za cala Twoja pomoc w trudnych chwilach mojego zycia. Za wszystkie laski , ktorymi mnie obdarowales i wszystkich ludzi, ktorzy mi pomogli. Jestem Ci za to ogromnie wdzieczna. Maria.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo prosze Cie sw.Ekspedycie pomoz mi wyjsc z wszystkich moich problemow finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Ekspedycie błagam proszę pomóż mi wyjść z moich problemów finansowych by móc żyć normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosze Cie wesprzyj we wszystkich sprawach pomoz i blogoslaw kazdego dnia moja Rodzine synow synowe,wnuczeta meza i mnie .Proszac jednoczesnie dziekujemy ;za otrzymane laski .

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogi Sw Ekspezydzie bardzo proszę o pomoc finansową dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Ekspedycie, błagam Cię, pomóż mi i mojej Mamie wyjść z problemów finansowych; spraw, aby nasza sytuacja finansowa jak najszybciej się odmieniła. Wiem, że proszę Cię o wiele, ale właśnie teraz, bardziej niż kiedykolwiek, potrzebuję cudu. Proszę, ulituj się nad mą duszą i mym życiem, aby odmieniło się na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Swiety Ekspedycie, prosze ciebie aby mi zawsze wystarczylo na zaplacenie czynszu (dmach nad glowa ) i na codzienna kromke chleba. Dzieki.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Ekspedycie błagam proszę Ciebie pomóż mi wyjść z długów by normalnie żyć. Wiem że proszę o wiele w Tobie ma nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Ekspedycie błagam Cię pomóż mi w moich problemach finansowych, ratuj mnie, dopomóż mi spłacić długo i kredyty,Ty wiesz jak bardzo jest mi ciężko Pomoz a bede twoje imie wyslawiac.Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o przemianę serca dla Jana ,

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty Ekspedycie, proszę Cię o stabilizację finansową, o zwiększenie sprzedaży i poprawienie sytuacji finansowej prywatnej i firmowej. Proszę Cię o to, abym mogła zapłacić wszystkie faktury, podatki, rachunki, raty, opłaty - te zaległe i te bieżące, abym mogła oddać pożyczone pieniądze, abym mogła inwestować w firmę i spokojnie funkcjonować. Ty wiesz, że ciężko pracuję i że więcej już nie mam siły udźwignąć. Proszę Cię abym mogła cieszyć się owocami tej pracy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Święty Ekspedycie, dziękuję, że miałam pieniądze na spłacenie ostatniej raty w banku. Proszę Cię o poprawienie naszej sytuacji finansowej, o spłacenie długów i godne, spokojne życie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Blagsm Cie sw.Ekspedycie pomoz mojemu synowi Krzysztofowi wyjsc z tych wszystkich problemow.

    OdpowiedzUsuń
  24. Święty Ekspedycie, pomóż mi proszę spłacić wszystkie zaległości wobec banku, pomóż mi spłacić kredyty i pożyczki... Tak długo zmagam się z problemami finansowymi... Już nie mam siły, jestem tak bardzo tym zmęczona...

    OdpowiedzUsuń
  25. Święty Ekspedycie, proszę Cię o pomoc w sprawach finansowych, żebym mogła zapłacić zaległe opłaty, żebym mogła oddać pożyczone pieniądze i żebym miała pieniądze na płacenie wszystkich rachunków w terminie zapłaty. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o pomoc w remoncie domu rodzinnego i środki finansowe na to 🙏❤️‍🔥🙏❤️‍🔥🙏

    OdpowiedzUsuń
  27. Święty Ekspedycie-prosze dopomóż mi pilnie w znalezieniu dobrej pracy, dzięki której będę mogła godnie żyć, i odzyskam wartość człowieka...i będę miała środki finansowe na życie... wysłuchaj mnie jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
  28. Święty Ekspedycje proszę wstaw się w sprawach spadkowych, nie chce być oszukana ,to jest takie okrutne Błogosławiony Rosario livatino , Ojcze Dolindo,SW Edwardzie, Wenanty , Judo Tadeuszu Jezu Ty się tym zajmij Bądź wola Twoja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Sw.Ekspedycie o pomoc w spłacenie długów 🙏

    OdpowiedzUsuń
  30. SW.ekspedycie , pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  31. Błagam o pomoc i godne zarobki

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo proszę o pilną pomoc w rozwiązaniu trudnej sytuacji finansowej dla Anny i Mateusza. Bardzo proszę o oddanie pieniędzy dla Mateusza przez dłużników...

    OdpowiedzUsuń
  33. Św Ekspedycie bardzo proszę o pilną pomoc finansową dla Anny i Mateusza oraz o spłacenie długów finansowych...

    OdpowiedzUsuń
  34. Św. Ekspedycie proszę Cie bardzo o pilną pomoc finansową dla mnie na potrzeby domu jakie mam ponieś

    OdpowiedzUsuń
  35. Św. Ekspedycie proszę o wsparcie finansowe na remont domu

    OdpowiedzUsuń
  36. Sw.Ekspedycie pomoz prosze abym mogla kupic mieszkanie .

    OdpowiedzUsuń
  37. św. Ekspedycie proszę Cie o wsparcie finansowe wiadomej tobie i Bogu sprawie

    OdpowiedzUsuń
  38. Święty Ekspedycie proszę o pomoc i pracę

    OdpowiedzUsuń
  39. Święty Ekspedycie proszę aby Syn spłacił długi. I nie musiał brać pożyczek. Proszę bym mogła spłacić pożyczki już zaciągnięte. Proszę pomóż nam uporać się z tymi problemami

    OdpowiedzUsuń